The Coca Cola Company Personal Coke
Personal Coke

Namen noemen.  Nee, we bedoelen niet het programma van de BRT in de jaren tachtig ,wél je eigen voornaam op een Colaflesje. De meest geslaagde marketingstunt van Coca-Cola sinds jaren deed je het hele rek bij je warenhuis uitpluizen om de naam van je geliefde te vinden. De tweede golf van de campagne werd uitgebreid van tv naar radio met een spranklend resultaat dankzij jong geweld zoals Evelien Bosmans, Gilles De Schrijver, Raphael Charlier en vele anderen.

 
Agency : Duval Guillaume MODEM
Creative director : Geoffrey Hantson / Katrien Bottez
Creatives : Tom Garcia
Other projects
  •  
    Drivers Days
    D'Ieteren
    Drivers Days
  •  
    TV Story
    De Persgroep
    TV Story
  •  
    The truth is refreshing
    Sprite
    The truth is refreshing
  •  
    Groene Energie
    Essent
    Groene Energie
  •  
    Dare to open your mouth!
    Stimorol
    Dare to open your mouth!
  •  
    Private Lease
    SMART
    Private Lease