The Coca Cola Company Personal Coke
Personal Coke

Namen noemen.  Nee, we bedoelen niet het programma van de BRT in de jaren tachtig ,wél je eigen voornaam op een Colaflesje. De meest geslaagde marketingstunt van Coca-Cola sinds jaren deed je het hele rek bij je warenhuis uitpluizen om de naam van je geliefde te vinden. De tweede golf van de campagne werd uitgebreid van tv naar radio met een spranklend resultaat dankzij jong geweld zoals Evelien Bosmans, Gilles De Schrijver, Raphael Charlier en vele anderen.

 
Agency : Duval Guillaume MODEM
Creative director : Geoffrey Hantson / Katrien Bottez
Creatives : Tom Garcia
Other projects
  •  
    Drivers Days
    D'Ieteren
    Drivers Days
  •  
    Lieselotje
    Intelligentpotty.com
    Lieselotje
  •  
    De Luxe Wacht Je Op!
    Maasmechelen Village
    De Luxe Wacht Je Op!
  •  
    Music For Life
    D'Ieteren
    Music For Life
  •  
    BNP Paribas Fortis
    BNP Paribas Fortis
    BNP Paribas Fortis
  •  
    Rodendijk 18
    Rodendijk 18
    Rodendijk 18