The Coca Cola Company Personal Coke
Personal Coke

Namen noemen.  Nee, we bedoelen niet het programma van de BRT in de jaren tachtig ,wél je eigen voornaam op een Colaflesje. De meest geslaagde marketingstunt van Coca-Cola sinds jaren deed je het hele rek bij je warenhuis uitpluizen om de naam van je geliefde te vinden. De tweede golf van de campagne werd uitgebreid van tv naar radio met een spranklend resultaat dankzij jong geweld zoals Evelien Bosmans, Gilles De Schrijver, Raphael Charlier en vele anderen.

 
Agency : Duval Guillaume MODEM
Creative director : Geoffrey Hantson / Katrien Bottez
Creatives : Tom Garcia
Other projects
  •  
    Partena Ziekenfonds
    Partena Ziekenfonds
    Partena Ziekenfonds
  •  
    Thomas Cook
    Thomas Cook
    Thomas Cook
  •  
    Mijn Restaurant
    VMMA
    Mijn Restaurant
  •  
    SDworx
    SDWorx
    SDworx
  •  
    Drivers Days
    D'Ieteren
    Drivers Days
  •  
    Panini
    Q8
    Panini