The Coca Cola Company Personal Coke
Personal Coke

Namen noemen.  Nee, we bedoelen niet het programma van de BRT in de jaren tachtig ,wél je eigen voornaam op een Colaflesje. De meest geslaagde marketingstunt van Coca-Cola sinds jaren deed je het hele rek bij je warenhuis uitpluizen om de naam van je geliefde te vinden. De tweede golf van de campagne werd uitgebreid van tv naar radio met een spranklend resultaat dankzij jong geweld zoals Evelien Bosmans, Gilles De Schrijver, Raphael Charlier en vele anderen.

 
Agency : Duval Guillaume MODEM
Creative director : Geoffrey Hantson / Katrien Bottez
Creatives : Tom Garcia
Other projects
  •  
    Dare to open your mouth!
    Stimorol
    Dare to open your mouth!
  •  
    Minigran
    DCM
    Minigran
  •  
    Mijn testament
    Koning Boudewijnstichting
    Mijn testament
  •  
    The truth is refreshing
    Sprite
    The truth is refreshing
  •  
    Open Deur :-)
    HORMANN
    Open Deur :-)
  •  
    SDworx
    SDWorx
    SDworx