The Coca Cola Company Personal Coke
Personal Coke

Namen noemen.  Nee, we bedoelen niet het programma van de BRT in de jaren tachtig ,wél je eigen voornaam op een Colaflesje. De meest geslaagde marketingstunt van Coca-Cola sinds jaren deed je het hele rek bij je warenhuis uitpluizen om de naam van je geliefde te vinden. De tweede golf van de campagne werd uitgebreid van tv naar radio met een spranklend resultaat dankzij jong geweld zoals Evelien Bosmans, Gilles De Schrijver, Raphael Charlier en vele anderen.

 
Agency : Duval Guillaume MODEM
Creative director : Geoffrey Hantson / Katrien Bottez
Creatives : Tom Garcia
Other projects
  •  
    Fondsenbank
    MeDirect
    Fondsenbank
  •  
    Tolino
    Standaard Boekhandel
    Tolino
  •  
    Ons Kookboek
    Standaard Boekhandel
    Ons Kookboek
  •  
    Openhuizendag
    ERA
    Openhuizendag
  •  
    Mijn Restaurant
    VMMA
    Mijn Restaurant
  •  
    De Luxe Wacht Je Op!
    Maasmechelen Village
    De Luxe Wacht Je Op!